miercuri, 12 martie 2014

La mulți ani, Ilinca!

Eu când am emoții sau am o fericire mare de tot...amuțesc.
Ar fi fost culmea să nu pot scoate o vorbă azi așa că postul asta l-am conceput cu câteva zile înainte.

Ilinca, draga mamei,
Trece timpul și trece frumos. Clipă de clipă ne-am bucurat alături de tine.

Erai mică, Ilincuș. Când am vrut să te pozez cu Andreea într-un părculeț, într-o vară, ți-am zis să te uiți în sus. Să îți ridici privirea să te pot fotografia. Și te-ai uitat...


Ești un copil isteț și bun.
Mă lași de-mi fac treaba prin casă, câteodată mă întreb de n-ai adormit. E prea liniște.
Altădată țipi, vrei să fii lăsată în pace, bați din picior, faci mofturi. Știu că atunci ai cea mai mare nevoie de iubire și afecțiune. Poate nu sunt eu mereu în zile bune dar să știi ca îmi reușește de cele mai multe ori.
Ilinca, ai colecție de bebeluși. De la mic la mare îi aliniezi și-i plimbi cu căruciorul. Îi invelești cu prosoapele mele de bucătărie și le faci unghiile cu lac.
Dansezi, cânți, mă întrebi dacă ai voce. Ceri în brațe, îmi spui că mă iubești foarte mult și răspunzi de fiecare dată cu ”Și eu..” când îți declar iubirea mea.

Să le spui tuturor când o să crești mare că ai fost și la creșă.


Am vrut eu să fii în rând cu lumea și copiii, să fii ca toți ceilalți. Am uitat că suntem unici. Am uitat să fac ce simt. Am plâns și tremurat odată cu tine, să știi. Tu plângeai pe la creșă iar eu ori pe la ușă, ori pe la geam. Mi-aduc perfect aminte că într-o dimineață când te-am dus am parcat mașina in fața gradiniței și când am plecat am trecut frumușel pe lângă ea. Am mers până acasă pe jos. Nu prea îmi aduc aminte cum dar în fața blocului mă întrebam unde e mașina. Acum râd dar nu-i râsul meu...
Te-ai atașat de popotanul tău cel moale și îl mângâi până adormi. Îl iei cu tine peste tot. La mare, la munte, la cinema, la teatru, la locul de joacă, în parc. A purtat dragul de el de la slipi până la ochelari 3D.


3 ani frumoși, pe cuvânt. Știu că vor fi din ce în ce mai frumoși și cu cât vei crește trăirile și simțirile se vor intensifica. Vei putea sta lângă mine când gătesc sau spăl vase fără a avea nevoie de scaun. O să mergi la școală așa cum îți dorești tu foarte mult de pe-acum...

Când mergem la culcare, Ilincuș, eu dorm la mijloc.Tu în stânga mea îmi ceri o mână. Să fii sigură că sunt lângă tine și mă mângâi până adormi. În dreapta e tatăl tău și-mi cere să vin mai aproape. Vin mai lângă tine și în secunda doi îs trasă de mijloc mai spre el. Și-adormim așa. Voi râzând care ”câștigă” mai mult din mine iar eu...plutind.



La mulți ani! Te iubește mami mult!



4 comentarii:

  1. La multi ani, Ilinca! Esti asa de dulce si de buna incat nu mai pot de dragul tau! :) Elena si Mugur, sa va bucurati de un copil minunat, bucurati-va acum, cat are nevoie multa de voi si voi de ea. Pe masura ce trec ani, devine mai independenta si voi ramaneti uitandu-va lung, dupa ea si intrebandu-va unde au zburat ani... Va imbratisez cu drag, pe toti!

    RăspundețiȘtergere
  2. Vaii..ce frumos!! Al meu e mare, la scoala si ma bucur atat de mult ca sunt mama incat am senzatia ca trece timpul prea repede si nu apuc sa ma bucur de el, ca si copil...Sa va traiasca Elena, sa va bucurati de ea sanatoasa, frumoasa si micaaa. Eu si acum dorm cu Andrei, care nu doarme pana nu simte el mana mea...

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce frumos. Elena. Stii de ce esti prietena cu Ana? Pentru ca amandoua aveto condei. Nu e usor sa transpui iubirea in cuvinte.

    RăspundețiȘtergere
  4. Vă mulțumesc foarte mult pentru gândurile frumoase și aprecieri. Sunteți oameni minunați, Și vă iubesc.

    RăspundețiȘtergere