luni, 3 februarie 2014

Pentru că.

          Pentru că suntem în plin sezon de ”pentru că” și-am scăpat teferi de sezonul ”nu știu eu de-astea”, ” așa cevaaa...” și câte și mai câte vreau să scriu niscaiva vorbe cu ”pentru că” ăsta, nu de alta dar vreau să fiu în trend.


Pentru că vin și trec zile de naștere.
Pentru că iarnă și evident frig.
Pentru că am început să urăsc zăpada din cauza pesimismului vostru.
Pentru că răbdare ciuciu. (Cei care mă adaugă în listă doar ca să mă întrebe dacă deranjează...direct OUT!)
Pentru că vin bun, și-o minune de copil.
Pentru că vreau și-mi pasă.
Pentru că mă gândesc dar nu sun.
Pentru că iubesc dar nu spun.
Pentru ca am luat hotărârea de una singură și pe propria-mi răspundere să lucrez de acasă și să stau cu Ilinca și să renunț la bunătate de job cu funcție, salar bunicel și stres pe masură.
Pentru că viață.
Pentru că de-asta.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu