miercuri, 23 octombrie 2013

La mulți ani, Jeo a mea!

Îmi place să-ți spun așa pentru că ești acolo mereu.
Mereu. La bine ori la greu. Știu că sună a clișeu dar chiar așa este.
Am tocit tastatura ce-i drept în ultima vreme, am pierdut noțiunea timpului, au zăcut vase în chiuvetă fără să-mi pese, din cauza ta. Am ieșit din tiparul meu vreau nu vreau, am lăsat orgoliul la o parte. Am spus: pot! cand nici eu nu credeam că pot.
M-ai ambiționat și m-ai trezit de multe ori la realitate când....nici tu nu iți dai seama când.
Suntem diferite și totuși...ne-am fost alături una celeilalte de-atâtea ori.
Spun răspicat, apăsat, tare, țipând chiar: TE IUBEEEEEEESC!
Poate nu ți-am demonstrat de prea multe ori asta dar să-ti spui drept... aș întreba de o mie de ori în alte o mie de vieți, la fel: ”Vrei să fii colega mea?”
Și asta pentru că nu mi-ar fi teamă de răspuns. Știu sigur că răspunsul ar fi același ca și-acum 16 ani.
Este ziua ta, ești departe și totuși atât de aproape...





LA MULȚI ANI!!!!


Un comentariu: